dilluns, 3 de març del 2008

Exercici Pageflakes

He trigat una mica en realitzar aquesta activitat d'elaboració de pàgina d'inici amb el programari de Pageflakes, però no m'ha costat gaire de posar-me al dia... Es tracta d'organitzar una sèrie de mòduls de variadíssimes possibilitats i intentar donar-li una bona presentació. Els "spaces" - espais personals- de Windows live hotmail no li arriben a la sola de les sabates ni de lluny, però el sistema d'organització és bastant similar pel que fa al treball amb petits moduls que es poden anar modificant i ordenant una mica en funció dels gustos i les necessitats de cada usuari, tot i ser mooooooolt més limitat i mooooooolt menys sofisticat.

Pel que fa al meu pageflake, com en Guifré ens ha dit que podíem afegir elements relacionats una mica amb l'oci i l'entreteniment, us he penjat una opció de sudoku i la possibilitat de la lectura diària de l'horòscop, jijijijiji.
En referència a les llistes de sindicació de continguts, he tornat a seleccionar la secció de cultura de la Vanguardia, i n'he afegit de dos diaris més: El País i Le Monde (secció llibres). També he afegit les fotos del Flickr, els enllaços del del.icio.us, com ens indicava el text de l'activitat. Podeu conéixer l'hora de diferents punts de món i mirar d'arribar a Sant Feliu de Llobregat ;-)
Ah!! les emissores de ràdio... us deixo obert els canals perquè escolliu la que més us agradi mentre visiteu el pageflake, em sembla la millor opció, certament!
Si m'he deixat alguna cosa ha estat de forma inconscient, crec que ho he repassat tot bé. Ja teniu a la dreta la meva connexió peix fleik... jijijijiji

Una salutació a tothom